måndag 8 juni 2009

Förberedelser

Nu har jag varit i stan och köpt hem första omgången varor till maten på studenmottagningen nu på fredag. Idag tänkte jag göra några matpajer och lägga i frysen. Så ska jag göra klart skylten till "utspringet" (vad säger man?), ni förstår kanske vad jag menar. Till skylten har jag valt ett gammalt kort, givetvis, som jag själv tycker är så fint. Ni ska få se det senare. Jag förbereder mig även för utställningen med Agnes på söndag. Har packat ner det viktigaste redan och köpte mamma Scans köttbullar till mig! :-) Brukar aldrig köpa färdiggjort men nu har jag ju inte möjlighet att stå vid spisen och mat måste jag ha!! Ser fram mot utställningen. Hoppas Agnes får något pris, mat t.ex!! Det är inte superbilligt med kattmat....;-) Nej, det här duger inte! In i köket och förbered! Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Oj, du har fullt upp i veckan då!!Våra fyra barn har alla tagit studenten nu, så det där är över för oss. Men det har varit så roligt att ordna och fixa inför studenten. Lycka till och hoppas ni får fint väder. Vi ses på söndag.

    SvaraRadera