onsdag 1 juli 2009

Varmt!

Idag var jag med mina föräldrar i Borås Djurpark. Dit hade jag aldrig gått en varm dag som denna om det inte var för det att vi ville träffa min dotter som sommarjobbar där just nu. Jag tål verkligen inte värme. Blir helt förstörd och vill helst vara i skuggan ;-) Inte ens vid havet tycker jag om sån värme som dagens.....nej, runt 20 räcker för mig, precis lagom. Annars kan jag göra lite reklam för djurparken. Det var några år sen jag var där sist och återseendet var trevligt. En fin park med mycket aktiviteter för barn och roligt med djuren naturligtvis. Jag har fått frikort, sk Lejonkort, av min snälla dotter så nu tänker jag åka dit och ta promenader för att titta till djuren :-)......när det blir lite svalare vill säga....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar