söndag 24 maj 2009

Lite ovant

med den nya bloggen och vet inte om jag vänjer mig - och om mina läsare stannar kvar - eller rättare sagt - hittar hit!! Hoppas!!
Idag har jag haft förmånen att få rå om min dotter för mig själv :-) Det blir ju mycket pojkvän nu :-)
Algot och Agnes fortsätter att trivas på sin balkong men vet vad som hände igår? Jag stod och pratade med grannen om hur nöjd just Agnes verkar vara på balkongen, hon gör inga rymningsförsök. Det skulle jag väl aldrig sagt! Just precis då börjar Agnes böka med nosen i nätet och hittar ett ganska stort hål där hon kanske skulle kunnat slippa igenom! Där fick jag stå som en annan lögnhals ;-) Fort som attan har jag nu satt upp fler krokar och kört ett rep igenom så nu hoppas jag det ska hålla! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar